IX JORNADES MICOLÒGIQUES A CALDES DE MALAVELLA (La Selva)
Benvolgudes i Benvolguts companys,
Les IX Jornades Micològiques se celebraran a Caldes de Malavella (La Selva) els dies 16, 17 i 18 d’octubre del 2009.
Ens allotjarem a l’Hostal Fabrellas, al mateix Caldes de Malavella (http://www.hostalfabrellas.com)
El pla de treball de les Jornades serà el següent: (fer click a Llegir-ne més) per ampliar.
Podeu descarregar el PDF aquí: IX JORNADES MICOLOGIQUES A CALDES DE MALAVELLA 2009.pdf
DIJOUS 15 D’OCTUBRE 2009
- Al vespre: Arribada d’una part dels/les assistents/tes
- A les 21:00 h: Sopar
- A les 22:30 h: Planificar les zones que anirem a prospectar el divendres i dissabte
DIVENDRES 16 i DISSABTE 17 D’0CTUBRE 2009
- A les 8:30 h: Esmorzar
- DINAR: El lloc i l’hora per dinar es deixa a la lliure elecció de cada participant. Es podrà dinar en algun altre restaurant de la zona d’estudi on anem, dur-nos el dinar per menjar al bosc, o també en el propi Hostal Fabrellas.
- Els que no estiguin en règim de pensió completa i vulguin quedar-se a dinar al’Hostal, ho hauran de comunicar durant l’esmorzar, abans de sortir cap al bosc a prospectar. El preu del menú del migdia és de aprox. 13,oo €.
- A les 16:00/16:30 h: Estudi del material trobat.
- De les 19:30 a les 20:30 h: Comentaris de les espècies més interessants recol•lectades.
- A les 21:00 h: Sopar.
- A les 22:30 h: Espai reservat per possibles temes que és vulguin tractar. Es prega avisar a la secretaria els que vulguin fer alguna presentació o comunicació als participants. També es podrà seguir estudiant el material recol•lectat, curs de formació, preparar els bolets per l’herbari, etc. etc.
DIUMENGE 18 D’OCTUBRE 2009
- A les 8:30 h: Esmorzar
- A les 9:00 h: Última sortida de camp de les Jornades; tot i que també s'ha de pensar fer una relació molt clara de totes les espècies identificades i/o exposades en aquestes Jornades. També serà necessari guardar materail sec per l’herbari de la societat, almenys de les espècies més interessants o menys conegudes pels participants. Seria convenient que alguna persona prengués la responsabilitat de preocupar-se, al final de les jornades, per algun dels apartats citats (llistat d’espècies i herbari).
- A les 14:00 h: Dinar a l'hotel i comiat de les Jornades.
La pensió completa serà l'import d'afegir els 22,oo € per persona i dia, de la manutenció; més l'import de l'allotjament que cadascun/a hagi reservat. Veureu els preus de l'allotjament en el WEB citat dalt. Truqueu per telèfon si teniu dubtes abans de fer la reserva.
- Cal fer la reserva, personal i directament a l’Hostal FABRELLAS amb suficient antelació, trucant al telèfon 972.470.046 - fax 972.471.319 i dient que es tracta d’una reserva per les Jornades Micològiques de l’Associació Micològica Font i Quer.
- Per aquestes èpoques solen tenir reserves fetes, no espereu a trucar, podria ser que no trobéssiu habitació disponible.
Per a qualsevol aclariment, sobre les Jornades, podeu trucar, per la nit, a Gabriel 933.222.412.
Esperant retrobar-vos novament a les IX Jornades Micològiques, aprofitem l’avinentesa
per tal de fer-vos arribar una salutació ben cordial.
LA JUNTA DIRECTIVA
|
| |
|
¿Todavía no tienes una cuenta? Puedes crearte una. Como usuario registrado tendrás ventajas como seleccionar la apariencia de la página, configurar los comentarios y enviar los comentarios con tu nombre.
|
Puntuación Promedio: 0 votos: 0
|
|